Monday 21 November 2011

First Day in Semester 5

Penat tapi excited pada hari pertama dalam semester yang baru saja bermula ni. Perkara yang paling nak tahu sangat mestilah siapa gerangan lecturer yang bakal mengajar for every subject. Tak semua student excited sebab yang datang class pun tak ramai mungkin sebab esok cuti untuk negeri Johor. Ada juga kawan yang ter'over' excited, class at 8pm but they came at 8am..hahaha..tapi tak boleh nak salahkan diaorang semua sebab before this memang tak pernah ada class malam..macam macam hal hari pertama ni..jumpa kawan kawan seperjuangan yang dah lama tak jumpa. (Sebulan lebih je kot, over la kau)

Setakat ni, lecturer semua okay even untuk satu subject tadi cuma 2 orang student je yang datang but class still go on seperti biasa (rugilah pada classmates yang tak datang tadi). Conclusion untuk class hari ini boleh dikatakan "biasa-biasa je".


try you all guess apa I dapat?? (I like walaupun it wrapped dengan newspaper)

Azim dapat present dari best friend, pagi tadi dia datang bilik. I didn't expected that dia letak present tu together with iron yang Azim pesan untuk iron baju. Pada yang tak tahu present tu sempena birthday Azim pada 3 hari lepas. Thank you, Pakcik!! Love you. (called him Pakcik sebab suara dia macam my uncle) :P  

No comments:

Post a Comment